Dezvoltarea curriculară și creșterea relevanței programelor de studiu în administrație publică prin metode inovative de blended learning și corelare cu piața muncii
POSDRU 156/1.2/G/133208


Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României

 

Anunt 1

 

Incepand cu data de 29.07.2014 în cadrul proiectului activeaza Expert It 1 Petrache Cristian si Expert IT 2 Mihai Nisipeanu

 

Anunt 2

Incepand cu 12.08.2014 a fost lansata Comunitatea pentru e-Invatare Administratie: www.e-cariera-admin.ro 

 

Anunt 3

 

Poziții libere în cadrul proiectului POSDRU/156/1.2/G/133208: (post deja ocupat)

1) Asistent implementare și suport platformă

Calificări și experiență: Studii superioare, experiență de utilizare a computerului (preferabil atestat ECDL), experiență generală de muncă de min. 2 ani;

Responsabilități: Suport în activitatea de implementare a platformei de e-learning [A3.2], Suport în identificarea disciplinelor și planificarea acestora pentru e-learning [A3.3], Suport în adaptarea disciplinelor în regim e-learning [A4.1], Suport acordat studenților în utilizarea platformei de e-learning (participare realizare ghid al utilizatorului, participare sesiuni instruire) [A4.2], Suport în pilotarea platformei de e-learning și în migrarea procesului educațional în regim de e-learning [A4.3], [A4.4], Participarea la desfasurarea, sub egida CFSEA, a celor 6 întâlniri de lucru pentru adaptarea conținuturilor educaționale la necesitățile pieței muncii [A7.3], Participare la desfășurarea, sub egida CFSEA, a celor 2 sesiuni de instruire/diseminare cu G2-G7 pentru prezentarea rezultatelor cercetarilor [A6] și a întâlnirilor de lucru [A7] pentru toate cele 6 programe de studiu [A8.4].

2) Asistent IT CFSEA:

Calificări și experiență: Min. studii medii (preferabil superioare), experiență muncă de min. 2 ani, Experiență în domeniul ITC sau a utilizării platformelor pentru învățământ la distanță de min. 2 ani. Preferabil certificări IT (ECDL sau altele).

Responsabilități: Suport în organizarea infrastructurii ITC pentru desfăsurarea celor 3 workshop-uri împreună cu cel puțin 3 alte facultăți cu profil administrație publică. [A2.4], Suport în faza finală a implementării platformei de e-learning [A3.2], Suport în planificarea curriculumului pentru e-learning la nivelul CFSEA [A3.3], Suport în adaptarea disciplinelor în regim e-learning [A4.1], Suport acordat studenților în vederea utilizării platformei de e-learning [A4.2], Suport în pilotarea platformei de e-learning [A4.3], Suport in configurearea finală a platformei Inovare prin e-Administrație [A5.1], Suport în mentenanța platformei „Inovare prin e-Administrație” [A5.5], Suport în organizarea infrastructurii ITC pentru desfășurarea celor 6 întâlniri de lucru în vederea adaptării conținuturilor educaționale la necesitățile pieței muncii [A6.4], Suport în organizarea infrastructurii ITC pentru desfăsurarea celor 2 sesiuni de instruire/diseminare cu grupurile țintă G2-G7 [A8.4]. 

Persoanele interesate de ocuparea acestor poziții vor depune CV-ul si documentele justificative (in doua exemplare) pentru competentele si experienta ceruta, la sediul SNSPA, str. Povernei nr.6, birou 1 pana in data de 09.09.2014.

 

Anunt 4

Incepand cu data de 29.08.2014 s-a lansat platforma de e-Learning in Administratie Publica www.apcampus.ro.

 

Anunt 5

Poziții libere în cadrul proiectului POSDRU/156/1.2/G/133208: (posturi deja ocupate)

35 experti adaptare discipline pentru e-learning (5 luni)

Calificari si experienta: Doctorat in stiinte sociale, experienta didactica si de cercetare in administratie publica de minimum 3 ani.

Responsabilitati: Planificarea celor 35 discipline din curriculumul FAP (utilizand instrumentul de la [A3.3]) si transformarea continuturilor acestora pentru formatul blended learning [A4.1]. 

1 Expert editare video (2 luni)

Calificari si experienta: studii superioare (preferabil comunicare), experienta in filmare si editare video de minimum 3 ani. Experienta in educatie de minimum 3 ani.

Responsabilitati: filmeaza cursurile online si realizeaza editarea video a acestora [A5.5]

5 experti cursuri online (3 luni)

Calificari si experienta: Doctorat in stiinte sociale, experienta didactica (minimum Lector univ.) si de cercetare minimum 5 ani.

Responsabilitati: Oferirea de cursuri facultative online pe platforma Inovare prin e-Administratie. [A5.5]

 

Anunt 6

Incepand cu luna octombrie se va desfasura o activitate importanta a acestui proiect - Organizarea si desfasurarea a 6 intalniri de lucru cu angajatori, studenti, absolventi, cadre didactice pentru redefinirea curriculumului in raport cu necesitatile pietei muncii pentru doua specializari licenta si 4 masterate din cadrul Facultatii de Administratie Publica.

 

Anunt 7

In data de 13.10.2014 va avea loc Intalnirea de lucru nr. 1 in cadrul subactivitatii A7.3: Desfasurarea celor 6 intalniri de lucru. Invitati sa participe la analizarea specializarii Administratie Publica vor fi studenti, absolventi, angajatori potentiali si cadre didactice;

 

Anunt 8

In data de 20.10.2014 va avea loc Intalnirea de lucru nr. 2 in cadrul subactivitatii A7.3: Desfasurarea celor 6 intalniri de lucru. Invitati sa participe la analizarea programului masteral  Puterea Executiva si Administratia Publica vor fi studenti, absolventi, angajatori potentiali si cadre didactice;

 

Anunt 9

In data de 23.10.2014 va avea loc Intalnirea de lucru nr. 3 in cadrul subactivitatii A7.3: Desfasurarea celor 6 intalniri de lucru. Invitati sa participe la analizarea programului masteral  Managementul Sectorului Public (ro) vor fi studenti, absolventi, angajatori potentiali si cadre didactice;

 

Anunt 10

Poziții libere în cadrul proiectului POSDRU/156/1.2/G/133208:

1 responsabil financiar: Calificari si experienta: studii superioare in economie, experienta profesionala generala de minimum 5 ani, experienta in domeniul financiar de minimum 5 ani, experienta in gestionare de proiecte de minimum 3 ani. Responsabilitati: asigurarea managementul financiar al proiectului, elaborarea rapoartelor financiar-contabile, coordonarea si controlarea corectitudinii cheltuielilor [A1].

CV-urile se pot depune pana in data de 15.11.2014 la sala 104 str Povernei nr.6 sau la camera 618 Expozitiei 30A

(Pozitie ocupata)

 

Anunt 11

In data de 03.11.2014 va avea loc Intalnirea de lucru nr. 4 in cadrul subactivitatii A7.3: Desfasurarea celor 6 intalniri de lucru. Invitati sa participe la analizarea specializarii Administratie Europeana vor fi studenti, absolventi, angajatori potentiali si cadre didactice;

 

Anunt 12

In data de 18.11.2014 va avea loc Intalnirea de lucru nr. 5 in cadrul subactivitatii A7.3: Desfasurarea celor 6 intalniri de lucru. Invitati sa participe la analizarea programului masteral Studii Administrative Europene vor fi studenti, absolventi, angajatori potentiali si cadre didactice;

 

Anunt 13

În data de 25.11.2014 va avea loc Workshopul nr.1 in cadrul subactivitatii A2.4: Diseminarea bunelor practici ale proiectului prin intermediul site-ului proiectului si prin organizarea a 3 workshop-uri

 

Anunt 14

Poziții libere în cadrul proiectului POSDRU/156/1.2/G/133208:

1 asistent manager: Calificari si experienta: Studii superioare, experienta in cel putin 2 proiecte organizaționale sau de cercetare. Responsabilitati in: asista managerul de proiect in activitatile de management si informare si publicitate [A1, A2.2-A2.5], ofera suport logistic in implementarea [A4.2], suport in realizare parteneriate [A5.2], participare organizare si derulare intalniri lucru [A7.2, A7.3], participare sesiuni instruire G2-G7 [A8.4] 

CV-urile se pot depune pana in data de 30.12.2014 la sala 104 str Povernei nr.6 sau la camera 618 Expozitiei 30A

5 experti cursuri online; Calificari si experienta: Doctorat in stiinte sociale, experienta didactica (minimum Lector univ.) si de cercetare minimum 5 ani. Responsabilitati: Oferirea de cursuri facultative online pe platforma Inovare prin e-Administratie. [A5.5]

CV-urile se pot depune pana in data de 30.12.2014 la sala 104 str Povernei nr.6 sau la camera 618 Expozitiei 30A

Expert editare video: studii superioare (preferabil comunicare), experienta IT (preferabil editare video/grafică) sau fotografie/filmare sau comunicare - PR. Responsabilitati: filmeaza cursurile online si realizeaza editarea video a acestora [A5.5]

CV-urile se pot depune pana in data de 30.12.2014 la sala 104 str Povernei nr.6 sau la camera 618 Expozitiei 30A

(Toate pozițiile au fost ocupate)

 

Anunt 15

In data de 08.12.2014 va avea loc Intalnirea de lucru nr. 6 in cadrul subactivitatii A7.3: Desfasurarea celor 6 intalniri de lucru. Invitati sa participe la analizarea programului masteral Public Sector Management vor fi studenti, absolventi, angajatori potentiali si cadre didactice;

 

Anunt 16

In data de 14.12.2014 va incepe activitatea de adaptare a disciplinelor in cadrul platformei www.apcampus.ro.

 

Anunt 17

In data de 25 februarie va avea loc evenimentul de prezentare nr.1 în cadrul activitatii A2.3: Derularea campaniei „Invata cu metode moderne!” vizand studentii din universitate.

 

Anunt 18

Incepand cu luna februarie în cadrul proiectului s-a inceput crearea cursurilor online in cadrul activitatii A5.5: Derularea campaniei „Invata cu metode moderne!” vizand studentii din universitate.

 

Anunt 19

In luna martie se va incheia activitatea A4.1 de adaptare a disciplinelor pe platforma www.apcampus.ro. Din data de 14 martie va incepe migrarea procesului educațional pe platforma anterior amintita.

 

Anunt 20

In perioada 15 februarie - 15 aprilie proiectul 133208 se află in proces de monitorizare. Rezultatele monitorizarii vor aparea in sectiunea ”Informare Publică” a acestui site.

 

Anunt 21

Incepand cu data de 15 februarie se deruleaza pilotarea platformei de e-learning (www.apcampus.ro) cu doua discipline de la masteratele PEX an2, MSP an2 și doua de la specializarea licenta Administratie Publica anul 3. Studentii interesati ne pot contacta la sediul CFSEA, din Bd. Expozitiei 30A etaj 2, bir. 224.

  

 

Anunt 22

Incepand cu data de 13 martie începe lucrul cu grupul tinta! Platformele www.apcampus.ro și www.e-cariera-admin.ro intra in faza de utilizare de catre studenți.

 

Anunt 23

Poziții libere în cadrul proiectului POSDRU/156/1.2/G/133208: Manager de proiect. Calificari si experienta: Minimum Lector. Univ. Doctor (stiinte sociale), experienta de minimum 6 ani in domeniul implementarii proiectelor structurale, experienta generala de munca  de minimum 6 ani, certificare management proiect, implicare in proiecte de cercetare, autor al numeroase articole si carti stiintifice, participari la conferinte internationale. Responsabilitati: coordonarea generala si monitorizarea permanenta a implementarii proiectului si a activitatii membrilor echipei de implementare, asigurarea evaluarii finale a proiectului, supervizarea realizarii cererilor de rambursare si a auditului extern [A1]; coordonarea activitatilor de informare si publicitate ale proiectului [A2.2-A2.5]; implicare in selectarea personalului CFSEA [A3.1]; realizarea de parteneriate [A5.2]; participa la intalnirile de lucru si lucreaza la raport [A7.3-A7.4]; participa la institutionalizarea conform CNCIS a modificarilor curriculare si la sedintele de instruire [A8].

Expert educatie 2. Calificari si experienta: Doctorat in stiinte sociale/stiinte ale educatiei), minimum Lector Univ., experienta generala in educatie de minimum 5 ani, implicat in comisii de asigurare a calitatii/dezvoltare curriculum/consilii departament. Responsabilitati expert educatie 2: participa la organizarea intalnirilor de lucru, la derularea acestora si la realizarea raportului [A7.1,A7.3,A7.4], participa la institutionalizarea modificarilor curriculare si la sesiunile de instruire [A8]. Participă, de asemenea la derularea activităților A4.1, A4.2, A4.3, A4.4, A5.5.

Expert facilitare platformă. Calificari si experienta: studii superioare (preferabil tehnice) experienta in minimum 1 proiect finantat din fonduri europene, experienta de utilizare a computerului (preferabil atestat ECDL). Responsabilitati: asista dezvoltarea platformei [A5.1], gestioneaza inscrierea utilizatorilor [A5.3], participa la selectarea jurnalelor de specialitate [A5.4], ofera suport utilizatorilor si celor 5 cadre didactice care vor realiza cursuri online. Participa la constructia instrumentului pentru cursurile  online [A5.5]. Participă, de asemenea la derularea activităților A4.2, A4.4, A7.3, A8.3, A8.4.

 

Persoanele interesate de ocuparea acestor poziții vor depune CV-ul si documentele justificative (in doua exemplare) pentru competentele si experienta ceruta, la sediul SNSPA, bd. Expoziției 30A, birou 224 pana in data de 27.05.2015.

 

Anunt 24

Luni 25 mai va avea loc Worshop-ul nr.2 de diseminare a bunelor practicilor proiectului. Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze la sala 224 din Bd. Expozitiei 30A.

 

Anunt 25

În perioadele 18.05.2015-20.05.2015, 21.05.2015 - 23.05.2015 și 26.05.2015 - 28.05.2015 vor avea loc ultimile sesiuni de instruire pentru utilizarea www.apcampus.ro. Studenții interesați sunt rugați să se conecteze pe chaturile sesiunilor de instruire sau să ne contacteze la sala 224 din Bd. Expozitiei 30A.